Friday, May 11, 2012

Sto lat! | plans for weekend

Sexy Shorts from women's fashion clothing shop, get your favorite Sexy Shorts at street fashion store by choosing from a large collection of high street fashion picks, enjoy free shipping worldwide at OASAP. Discover women's pleated skirt with OASAP. Shop hundreds of pleated skirt, 100% cotton pleated skirt and black pleated skirt with OASAP.

Nie ma to jak zaczynać weekend o 15 w czwartek. :D Za jakieś dwie godziny wybieramy się całą rodziną do Kobierzyc, gdzie spędzimy cały "długi" weekend. W tamtym mieszkaniu nie ma jeszcze internetu, co wiąże się z kolejnym opuszczeniem bloga, o którym niestety muszę Was poinformować. Nie będzie mnie od dziś do niedzieli. Wieczorem w niedzielę może już coś dodam, ale może być tak, że będę zmęczona podróżą i wówczas wpis dodam w poniedziałek. Zapewne zrobić masę zdjęć i kilka outfitów, które muszę dodać, bo na kompie mam jeszcze outfity z majówki. haha :D W szkole niestety mamy tak dużo nauki, zagrożenia, poprawy itp, że wybaczcie ale musiałam się skupić na tym, a bloga odsunąć na drugi plan. Po przyjeździe w poniedziałek zamierzam bardzo wnikliwie zabrać się za bloga, więc spoko. :) Dobra, ja już muszę kończyć a Was zapraszam w poniedziałek albo w niedzielę.


 A na zdjęciu Amanda z www.amanda--bloog.blogspot.com, która mam nadzieję, będzie kontynuowała swojego świetnego bloga o modzie!!! Oraz, która ma dzisiaj URODZINY!! :D Amanda, masz talent do blogowania, ale jak widać brak ci ochoty bądź też czasu, z czego ubolewam. :( Mam jednak jak już wspomniałam ogromną nadzieję, że po tych wszystkich prośbach powrócisz do świata blogowania i do świata mody, bo wiem, że to lubisz! :) A teraz trochę standardowych, ale płynących prosto z serca życzeń: zdrowia (na feria hahaha), szczęścia, pieniędzy, spełnienia najskrytszych marzeń i wszystkiego wszystkiego co sobie życzysz! :* Uwierz, że te urodziny nie są najgorszymi na świecie. Ja całe 13 urodziny przeleżałam w łóżku z gorączką i wymiotami co 5 minut. :( Ty masz to szczęście, że masz wokół siebie przyjaciół i koleżanki. ♥

Have a nice day! :) 

No comments:

Post a Comment