Friday, May 11, 2012

PRESS & FEATURES

Find the latest women's high street fashion hair accessories online with Oasap, shop for women's high street fashion hair accessories, headbands at Oasap high street fashion store. Discover women's black pleated skirt with OASAP. Shop hundreds of pleated skirt, 100% cotton pleated skirt and black pleated skirt with OASAP.

Dzisiaj zaczynamy od radosnej nowiny! :))) Otóż na fan pege'u wczoraj ruszył konkurs MG & Dualia, w którym do wygrania jest bransoletko-naszyjnik z poniższego zdjęcia :))) Karolina przygotowała to cudo specjalnie na potrzeby giveawaya i to Wy zdecydujecie jak go nosić ^^
Wszystkie szczegóły uczestnictwa znaleźć możecie w poście na FB TUTAJ - zapraszam!!! ;***


Poza tym, w końcu się zebrałam, żeby 'zebrać' ostatnie publikacje! Moje ogromne podziękowania dla magazynów 'ELLE', ''HOT Moda&Shopping', 'Fashion Daily', 'BE Magazine', 'Galeria Ogrodowa & Wnętrza' oraz 'Prestiżu' (gdzie miałam przyjemność wystąpić w sesji okładkowej wspólnie z cudowną Eveline fashion-diary SO fun! ;)) ) 
No i przede wszystkim dla Was, za to że mnie napędzacie do działania <3 - ale to chyba musiałabym dziękować pod każdym postem!!! ;***

Trochę kolażowo posklejałam te zdjęcia, także mam nadzieję, że mniej więcej się rozczytacie - po całą treść odsyłam do wyżej wymienionych źródeł ;))

No comments:

Post a Comment